torsdag 22 mars 2012
onsdag 21 mars 2012
Skolan suger!
Gud så tråkigt sitter på hkk och håller på att ruttna bort, funderar på att gå hem efter de här. Orkar inte va kvar.
Sen ikv kanske jag ska va med es:D
Aja ska kolla va man ska gör nu annars får jag typ frånvaro..
Sen ikv kanske jag ska va med es:D
Aja ska kolla va man ska gör nu annars får jag typ frånvaro..
tisdag 20 mars 2012
..
du högg mig i ryggen, vad
va det som hände?
jag menar du och jag vi
skulle jämt va bästa vänner.
du har förändrats så mycket
va det som hände?
jag menar du och jag vi
skulle jämt va bästa vänner.
du har förändrats så mycket
jag vet knappt vem du är,
vart tog den personen vägen
som alltid fanns där
jag tror du vet vem du är,
behöver inte säga namnet.
men du förlora mig tillit när
du släppte min hand
jag tror du vet vem du är,
behöver inte säga namnet.
men du förlora mig tillit när
du släppte min hand
Mot stan:]
Nu sitter jag och goggo och väntar på bussen till stan, blir väll bara att gå omkring och loda där men de är då roligare än den här hålan..
skola -.-
ja ändå kul att vara på nå no skit, sen har vi typ idrott eller nå har ingen aning.
igår satt jag och prata med världens sötaste person typ till klockna 1, å vart typ ledsen av att läsa de du skrev men de blir bättre!
men iaf så suger skolan..
har ingen aning om vad som händer efter skolan antar att jag bara ska fara hem.
btw måste till stan nån dan i veckan och köpa en tröja:)
men nu är typ rasten snart slut så ska kolla fb sen plugga nu -.-
haha gammal bild!
måndag 19 mars 2012
hoppas du inte också försvinner..
hej, idag har jag varit i skolan och de har sög, efterskolan så for jag och goggo hem till mig och vi gjorde typ inte så mycket heller, sen efter middan så for vi till gården och då pratade jag med världens finaste tove! och då satt jag vid datan på gården å va inne på fb typ. sen for vi hem till alle och ida klippte han lite;)
sen nu är de mycket som händer men jag hoppas att de blir bättre som de är nu orkar inte me nå mer..
sen nu är de mycket som händer men jag hoppas att de blir bättre som de är nu orkar inte me nå mer..
söndag 18 mars 2012
Hej,
Hej i helgen så va de nån konfa träff men jag orkade inte fara eftersom allt ligger på loven, sen då va jag med Madelene på stan på dagen och träffa anders och en massa andra roligt folk, sen tog vi bussen hem och va hemma hos henne och sen kom georgo och vidar emma och tobbe dit sen va vi med dom hela kvällen också sen sov jag och georgo där, sen i går så va jag hemma ett tag sen for jag och jozze till stan typ halv 5 sen träffade vi anders ä så satt han där med oss ett tag sen på kvällen så träffade jag emil på vasa och då stod jag där och pratade d n sen så kom leo också och så frågade han om vi skulle me till grubbe och då följde jag och jozze me dit och där va de ganska pinsamt från början men sen vart de kul sen så va emil ganska pinsam haha men jah ids inte skriva nå mer om de men sen så tog vi bussen hem och då åkte jag med johanna och då satt jag och prata med hon. Efter de gick jag till ida men dirr jah kom va vi tvungen att fara så då gick jag och madde först förbi min pappa och gick på toa sen gick vi till madde och pt ost och drack nått som smaka blåbär sen sov vi :) och nu vaknade madde hihi
torsdag 15 mars 2012
P så jobbigt när de blir så här..
Hej är hos mamma, sover hör inatt. Idag har ja varit på prao och blivit ner sprutad med vatten. Sen följde jag me julia till maxi och de va nå smakprovs saker överallt;) aja ids inte skriva elr bara en sak..
Vad är de som händer..
Vad är de som händer..
lördag 10 mars 2012
vet inte vilket håll jag ska gå
allt känns så himla jobbigt nu, jag jag saknar dig bax jätte mycket.. jag har inte velat visa de när jag har varit i fjällen för att då skulle de har förstört om jag satt där å va ledsen, med jag har gått med gråten i bröstet hela tiden, bara jag tänker på dig så får jag tårar i ögonen. jag kan inte ens förstå att du är borta de känns som att du kommer stå där n´är jág kommer hem. jag vet att du har de bättre där du är nu men jag saknar dig och de kommer jag alltid att göra, hoppas vi ses snart<3
lovet ;D
hej på lovet så har jag varit med julia i borga fjäll å det har varit kul :) sen har jag träffat elin och oskar där sen så trä´ffa jag ludde me, och jag och julia har åkt slalom och en massa shit, sen nu dumpade hon min på fb också för johan den jäveln (de kommer hon ångra) aja skriver klart imr herrå
måndag 5 mars 2012
Va inte rädd, änglarna kommer att ta hand om dig<3
Hej idag så han jag varit med madde och vi va på hallen och kolla vilka som va på luftlandet, sen så gick jag dit ner och kolla då kom killen som jobbar där och frågar om de är jag som är emelie å jah ba ja sen så fick jag en kram av han och så sa han typ att jah var hans favorit av alla som va där å en massa sen så kom han och gav mig en sockervadd:D sen gick vi hem till madde och väntade på att klockan skulle bli 6 för då skulle jag fara och slinga håret sen så kom tove och kollade på när jah gjorde de sen gick vi till min mamma och då packade jag lite tills imr sen for vi till gården. Efter de gick jag och julia hem till mig för att jag skulle gå ut med bax och då följde vi hon till lokanel och kolla sen gick vi hem och bara gosa ååå så jag kommer sakna dig bax tänk att jag Aldrig kommer att de dig igen kan inte ens förstå... :'( <3
fredag 2 mars 2012
Hej ikväll har vi typ bara varit på gården, sen så har jag träffat emelie:D och malin å massa annat roligt folk. Sen har jag och ida lekt monster hah, och nu är jag hos julia, som är så social att hon ligger och sover... Sen har vi pratat med moise på skype :)aja ids inte skriva mer men fett skönt med lov iaf!
torsdag 1 mars 2012
sover hos mormor ¨morfar inatt:D
hej, idag har jag typ varit 4ever alone i skolan sen halv4 så blev jag hämtad av julias pappa sen så får vi och köppte en jacka, sen så har min lilla plutt färgat håret å de vart as snyggt! sen så fick jag damp på mamma för att jag inte fick sova i lägenheten.. så då blev jag sur på pappa med så de sluta nu att jag sover hos mormor ;D a men du skaa gå nu hejdå
hitta nå snygga bilder på mig och skrollan
torsdag,
hej, sitter i grupprummet och väntar på att julia ska ringa.. och varken ida eller julia är i skolan -.-
sen efter skolan så ska jag och julia kanske vara å köpa en liten sak;) bild kanske kommer sen ;) aja ska gå och hämta min matte bok nu
sen efter skolan så ska jag och julia kanske vara å köpa en liten sak;) bild kanske kommer sen ;) aja ska gå och hämta min matte bok nu
onsdag 29 februari 2012
kan inte sova..
ligger och chattar med mina 3 små vänner på fb, och håller på att svettas ihjäl kan jag lova! a men du ska fortsätta att va lite social nu herrråå
:)
Ja nu sitter jag och väntar på julia som har cuttat sig när hon skulle raka benen, haha, sen så skulle hon blondera håret så nu ser hon ut som en anka hihihi haha hoho, aja ska ut nu bye bye:)):):):)):
måndag 27 februari 2012
-.-
älskar precis när man håller på att somna sen kommer min syrra in i mitt rum och börjar prata om råttor ...-.-
söndag 26 februari 2012
helgen!
hej i fredas så satt jag typ hemma halva kvällen och smsade och skrev me nån random på fb sen så kom georgo och sa att jag skulle följa med han till bränte och då gjorde jag de, sen i går så fyllde min syrra år så då va jag och gratta hon sen for jag upp till stan till julia och vi va typ bara på stan och lodade hela kvällen sen satt vi på donken och då satt vi vid typ 5 killar som börja härma min oss och glo som satan sen efter ett tag så började dom kasta papper på oss sen kanstade vi tbx och då fick vi värsta kriget trodde jag skulle garva ihjäl mig ! sen träffade vi elin, och nåra sen gick vi hem till julia och då efter ett tag så ringde alex broberg och sa att jag skulle komma till vasa så då tvingade jag me julia ut och då va vi med dom på max ett tag sen gik vi hem sov, och idag så skulle vi först träffa nån emil men de vart typ inget av sen så smsade leo att vi skulle träffa han så då gick vi till donken och träffade han och emil och de va hur pinsamt som helst!! hahaa för vi hade inget att säga stod ty bara och försökte att inte skratta sen följde vi efter dom som små lodisar och aa, sen gick vi hem till julia och dog å baka kladd kaka sen 21.35 så va jag tvungen att ta bussen och när jag och julia kom till buss kuren så va de bara en massa mörka som skulle åka samma buss som jag typ haha aja men nu ids jag inte skriva nå mer ;) godnatt!

min älskling
jag och pappa
lördag 18 februari 2012
haha lite flum
haha inatt så låg jag och skrev en nån snubbe på msn, sen så somnade jag vid datan, och då känner jag att de är nått och krafsar på min rygg, hhaha då är min råtta under mitt täcke, har ingen aning om hur han kan a kommit ut från buren och upp i sängen haha eller så drömde jag de fast de tror jag inte, och nu ska jag vänta på att klockan ska bli mer så jag kan börja fixa mig å gå till mamma och massa, sen ikv ska vi till pontus som fyller år
fredag 17 februari 2012
haha nån stans hamnar man alltid ;)
hej, idag har jag varit i skolan sen så for jag och julia till stan för att fixa prao sen när vi ska gå dit med lappen dom ska skriva under så står oliver å hans kompis där något pinsamt kan jag ju lova! sen så gick vi ba och loda sen träffade vi anders som vi gick och åt med sen for vi hem sen bad vi min morfar skjutsa upp oss till stan igen och då när vi va på max så träffar vi pontus sebbe å nån random ;) sen följer vi med dom på megazone och vart vi nu gick och vi hämtade alex från discot och sen så for jag julia alex albin random snubben pontus och sebbe hem till sebbe och då va vi typ där hela kvällen;P haha de va ändå ganska kul ;D aja nu ska jag bara sitta och nörda fb i 100 år innan jag ska sussa ;* herrå<3
torsdag 16 februari 2012
alla har problem
hej, idag har jag varit i skolan och vi hade so prov å de vet jag inte hur det gick, men sen efter skolan så åkte jag julia och ida upp till stan med julias pappa och farmor,sen gick vi och kolla prao platser och jag köpte nya byxor ;) sen så gick vi till coop och köpte '' sallad '' utan sallad/grönsaker heheh sen gick vi hem till julias mamma och åt den, sen for vi hemte holmsund och va hos julias pappa och då åt vi vindruvor och då skulle vi se vem som fick in flest i munnen och julia fick in 19 och när jag hae stoppat in 23 så fastnar en druva i halsen ;O jag trodde jag skulle dö haha och då dräglade jag i hennes säng ;Pahahha aja ids inte skriva mer men älskar dig julia de hoppas jag att du vet <<333333
( ahah minnen)
onsdag 15 februari 2012
hej
hej idag har jag varit i skolan å vi hade vi engelska prov å de kändes som det gick rätt bra, sen så va jag med julia efter skolan och vi gjorde choklad bolls smet hehehe, sen va vi med råttan och va på gården ett litet tag. sen hade jag tagit hem so,n för att plugga tills imr för å har vi prov, TROR NI INTE att de är i julias väska i STAN FML !! nu kommer de gå åt h- vete imr men ska sussa nu natti natti
cha cha bloggen
hejsan svejsan nu sitter jag här med min lilla tant julia;D å vi är inte som alla andra;D vi ska snart gå ner och äta mat;D hejdååååååå ;D;D
onsdag 1 februari 2012
Onsdag
Hej har inte idas skriva något för de har inte hänt kul så ja men nu sitter jag inne i grupprummet på son och dör typ sjukt tråkigt... Men bu värkar det som att vi slutar:) men sen så ska jag hem och hälsa lite på "benny" haha aja herrå:))
söndag 29 januari 2012
Söndag
Hej har inte orkat skriva något typ, men i fredas så va jag på stan med jessica georgo ida och julia och kollade runt sen så träffade jag emelie och jah fick typ panik först när jah inte såg vem de va hehe lite pinsamt:] och hon hade förgat håret och de vart jätte fin t sen igår så var jag med madde wiööe och georgo hemma hos madde sen så hade vi polisen hos oss me för de är nån jävel som är inne i våran lägenhet .
Å idag har jag bara varit hemma och suttit vid datan typ;) men nu så orkar jg inte skriva mer herrå :)
Å idag har jag bara varit hemma och suttit vid datan typ;) men nu så orkar jg inte skriva mer herrå :)
onsdag 25 januari 2012
måndag 23 januari 2012
Hejsan ligger i sängen å smsar och kan inte sova. Haha men idag så har jag varit i skolan sen efter skolan så va jag med julia och hon åt hos oss sen sa hon att vi skulle sticka men när hon har stickat ett varv typ så ger hon upp sen for vi till gården och körde lite gh med tove och jozze :) aja ids inte skriva ska försöka sova:)
lördag 21 januari 2012
hej:D
hej, haha det har typ varit den roligaste helgen hit tills igår var jag med danne elle georgo å matte vi gjorde inte så mycket men de va ändå ganska kul ;) sen nu idag har jag varit med georgo och vi har bara varit hos min mamma sen för ett tag sen for vi till rinken och pratade med matte och han kanske ska komma hit om han ides, aja ska vara lite social med grögge nu herrå ;D
torsdag 19 januari 2012
helgen kommer suga KUK
asså de är inte för än nu jag har insett hur mycket jag har saknat dig. älskar dig<3
måndag 16 januari 2012
råka glömma ;)
hej, filmen jag och mormor å morfar såg på bion va kass! men de som va bra var att jag fick ett par nya byxor och 4 tröjor ;) sen lite småsaker, annars så sög helgen kuk. men igår så minns jag typ inte vad jag gjorde men jag va typ på ug och spela gh sen städade jag i köket. (jenny ar flyttat ut nu :D) å idag har jag varit i skolan sen har vi tagit kort till skåp nyckeln, sen så for vi till stan och där satte vi dit några snattare sen tog vi bussen till holmsund och så va jag med ida alle och georgo :) å nu ska jag snart gå och sova ;) hejdå
fredag 13 januari 2012
torsdag 12 januari 2012
Satan så dryg du är.
Hej idag har jag varit i skolan och då sa alla att jag va så dålig så jag inte kommer Att få några betyg.. Men de kanske är så;) men efter skolan så skulle jag och ida gå hem till mig och då så när vi ska gå ut så får vi inte upp dörrsatan sen håller vi på att lämpa as länge sen kommer en kille i nian och då går vi iväg en bit nä då får han upp dörren dirr då fick jag lite damp och när han gick så gick vi dit igen och skulle ut men då fick vi inte upp den heller sen vrider jag åt andra hållet så vi hade ståt och skrikit och kämpat men de va egentligen bara att vrida åt andra hållet-.- sen så har jag varit på kallas hos Helena :) sen efter det då for jag till alle och va med han och ida sen så fick jag en laddare av jocke:D men ska sova nu godnatt:)
onsdag 11 januari 2012
Satan vad kallt det är
Hej, idag har vi börjat på den nya skolan den är fett najs fast det känns ganska konstigt att gå där men man vänjer väll med tiden, sen efter skolan så for jag och ida till stan men vi fick vänta i hundra år på bussen så vi höll på att frysa ihjäl sen då stod det en ganska snygg kille utanför busskuren sen gick jag och ida och satte oss ganska långt bak haha då sätter han sig bredvid oss och då höll jag på att skratta ihjälmig för det var ganska pinsamt kan jag lova men iaf köpte jag två tröjor på bikbok sen for vi hem och åt sen så har ha varit me ida alle och dennis och sett film/sovit sen när ida for hem så drack vi oboy och jah skrattade lite åt alle aja ska sova mu natti natti:)
tisdag 10 januari 2012
segt
Haha kul dag, vakna halv 4 och det är skola imorgon så jag vet inte om jag kommer kunna ta mig upp.. sen har jag städat lite och nu väntar jag på att ida ska ringa för vi kanske ska fara till bränte och göra något men de känns som om vi inte kommer hinna för jag kommer inte få vara ute länge för att jag ska orka upp imorgon aja kanske skriver sen håller typ på att somna nu iaf ..
måndag 9 januari 2012
Haha
Haha har typ uppesittar kväll med julia hahah och hon är typ kåt i nån jävla random kille.. -.- haha ska snart sova godnatt<3
... :/
hej. idag har jag typ inte gjort någonting alls, eller jag hyrde en film med mamma sen har jag duschat och så men nu så ska jag gå till pappa och mata svea sen vet jag inte, aja hejdå
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






































