haha inatt så låg jag och skrev en nån snubbe på msn, sen så somnade jag vid datan, och då känner jag att de är nått och krafsar på min rygg, hhaha då är min råtta under mitt täcke, har ingen aning om hur han kan a kommit ut från buren och upp i sängen haha eller så drömde jag de fast de tror jag inte, och nu ska jag vänta på att klockan ska bli mer så jag kan börja fixa mig å gå till mamma och massa, sen ikv ska vi till pontus som fyller år
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar