Hej har inte orkat skriva något typ, men i fredas så va jag på stan med jessica georgo ida och julia och kollade runt sen så träffade jag emelie och jah fick typ panik först när jah inte såg vem de va hehe lite pinsamt:] och hon hade förgat håret och de vart jätte fin t sen igår så var jag med madde wiööe och georgo hemma hos madde sen så hade vi polisen hos oss me för de är nån jävel som är inne i våran lägenhet .
Å idag har jag bara varit hemma och suttit vid datan typ;) men nu så orkar jg inte skriva mer herrå :)
söndag 29 januari 2012
onsdag 25 januari 2012
måndag 23 januari 2012
Hejsan ligger i sängen å smsar och kan inte sova. Haha men idag så har jag varit i skolan sen efter skolan så va jag med julia och hon åt hos oss sen sa hon att vi skulle sticka men när hon har stickat ett varv typ så ger hon upp sen for vi till gården och körde lite gh med tove och jozze :) aja ids inte skriva ska försöka sova:)
lördag 21 januari 2012
hej:D
hej, haha det har typ varit den roligaste helgen hit tills igår var jag med danne elle georgo å matte vi gjorde inte så mycket men de va ändå ganska kul ;) sen nu idag har jag varit med georgo och vi har bara varit hos min mamma sen för ett tag sen for vi till rinken och pratade med matte och han kanske ska komma hit om han ides, aja ska vara lite social med grögge nu herrå ;D
torsdag 19 januari 2012
helgen kommer suga KUK
asså de är inte för än nu jag har insett hur mycket jag har saknat dig. älskar dig<3
måndag 16 januari 2012
råka glömma ;)
hej, filmen jag och mormor å morfar såg på bion va kass! men de som va bra var att jag fick ett par nya byxor och 4 tröjor ;) sen lite småsaker, annars så sög helgen kuk. men igår så minns jag typ inte vad jag gjorde men jag va typ på ug och spela gh sen städade jag i köket. (jenny ar flyttat ut nu :D) å idag har jag varit i skolan sen har vi tagit kort till skåp nyckeln, sen så for vi till stan och där satte vi dit några snattare sen tog vi bussen till holmsund och så va jag med ida alle och georgo :) å nu ska jag snart gå och sova ;) hejdå
fredag 13 januari 2012
torsdag 12 januari 2012
Satan så dryg du är.
Hej idag har jag varit i skolan och då sa alla att jag va så dålig så jag inte kommer Att få några betyg.. Men de kanske är så;) men efter skolan så skulle jag och ida gå hem till mig och då så när vi ska gå ut så får vi inte upp dörrsatan sen håller vi på att lämpa as länge sen kommer en kille i nian och då går vi iväg en bit nä då får han upp dörren dirr då fick jag lite damp och när han gick så gick vi dit igen och skulle ut men då fick vi inte upp den heller sen vrider jag åt andra hållet så vi hade ståt och skrikit och kämpat men de va egentligen bara att vrida åt andra hållet-.- sen så har jag varit på kallas hos Helena :) sen efter det då for jag till alle och va med han och ida sen så fick jag en laddare av jocke:D men ska sova nu godnatt:)
onsdag 11 januari 2012
Satan vad kallt det är
Hej, idag har vi börjat på den nya skolan den är fett najs fast det känns ganska konstigt att gå där men man vänjer väll med tiden, sen efter skolan så for jag och ida till stan men vi fick vänta i hundra år på bussen så vi höll på att frysa ihjäl sen då stod det en ganska snygg kille utanför busskuren sen gick jag och ida och satte oss ganska långt bak haha då sätter han sig bredvid oss och då höll jag på att skratta ihjälmig för det var ganska pinsamt kan jag lova men iaf köpte jag två tröjor på bikbok sen for vi hem och åt sen så har ha varit me ida alle och dennis och sett film/sovit sen när ida for hem så drack vi oboy och jah skrattade lite åt alle aja ska sova mu natti natti:)
tisdag 10 januari 2012
segt
Haha kul dag, vakna halv 4 och det är skola imorgon så jag vet inte om jag kommer kunna ta mig upp.. sen har jag städat lite och nu väntar jag på att ida ska ringa för vi kanske ska fara till bränte och göra något men de känns som om vi inte kommer hinna för jag kommer inte få vara ute länge för att jag ska orka upp imorgon aja kanske skriver sen håller typ på att somna nu iaf ..
måndag 9 januari 2012
Haha
Haha har typ uppesittar kväll med julia hahah och hon är typ kåt i nån jävla random kille.. -.- haha ska snart sova godnatt<3
... :/
hej. idag har jag typ inte gjort någonting alls, eller jag hyrde en film med mamma sen har jag duschat och så men nu så ska jag gå till pappa och mata svea sen vet jag inte, aja hejdå
söndag 8 januari 2012
ops
haha, har '' glömt bort att blogga men nu ska jag KANSKE bli lite bättre på det men iaf, idag så har jag varit på hp och ätit med moa ida julia jessica georgo alle och dennis sen så for vi hem till alle och typ inte gjorde nånting sen for vi ut till lokalen vid julia sen va vi där typ resten av kvällen och det va inte så kul, sen typ for bara julia och ida hem och dennis frågade om jag skulle åka med han hem men jag sa att jag skulle gå :P men sen for jag hem och satte mig med min lilla råtta utan namn men han är jätte söt iaf, hejdå
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



















