onsdag 26 oktober 2011
söndag 23 oktober 2011
onsdag 19 oktober 2011
tisdag 18 oktober 2011
måndag 17 oktober 2011
söndag 16 oktober 2011
Hej ikv har jag gjort hem gjord pizza till middag och sen for jag till gården och va me Ida och Jessica och lite senare kom julia och vi gjorde inte nått speciellt. Och imr jag vi musik prov som ja har glömt att plugga på, så de kommer nog inte att gå så bra men aja ska sova nu. Godnatt <33
Älskar dej Jessica <3;*
Älskar dej Jessica <3;*
Fan
Kul att vakna klockan 10 av att julia va " Emelie vi ska va på konfirmations bajs idag" ... Inte så taggad kan jag lova.:/
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






