söndag 23 oktober 2011

sitter och väntar på min lilla ida som skulle ha kommit för en timme sen typ de är tur att hon är snabb <3

onsdag 19 oktober 2011

tisdag 18 oktober 2011

måndag 17 oktober 2011

Hej, ikv har jah varit me Ida Jessica Micke och Kevin typ elr de va nåra fler ett tag me men vi va bara på hallen och tråkade :] och sen taggar ja syslöjd imr me min älsklings Jessica :] aja ska sova nu godnatt gottfolk

Zzz

Aa då har man haft fitt musik prov ..

söndag 16 oktober 2011

Hej ikv har jag gjort hem gjord pizza till middag och sen for jag till gården och va me Ida och Jessica och lite senare kom julia och vi gjorde inte nått speciellt. Och imr jag vi musik prov som ja har glömt att plugga på, så de kommer nog inte att gå så bra men aja ska sova nu. Godnatt <33

Älskar dej Jessica <3;*

:]

Sitter och tjockar lite me ida:]<3

:/

Då har man varit i kyrkan..

Men man fick fika :)

Fan

Kul att vakna klockan 10 av att julia va " Emelie vi ska va på konfirmations bajs idag" ... Inte så taggad kan jag lova.:/

lördag 15 oktober 2011

Julia

Aa nu har jag och Julia precis gjort ansiktsmasker klockan typ 4 på natten ;P

Hej

Hej sitter me Julia, Jessica, Micke och Micke hemma hos Micke. Sen ska jag sova hos julia:)<3 hejdå

(Y)

Sitter och lyssnar på musik me min finaste ida och vi ska snart fara till gården tror ja;)<3