torsdag 19 januari 2012

helgen kommer suga KUK



hej, idag har jag vuri i skolan och sprungit runt och typ dött. sen for jag hem och bakade kalddkaka sen efter middan så ringde georgo och sa att jag skulle komma till gården så då for jag dit. och jag känner på mig att de kommer suga imorgon / hela heldeg. aja men man vet ju aldrig ;)

asså de är inte för än nu jag har insett hur mycket jag har saknat dig. älskar dig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar