,
torsdag 15 mars 2012
P så jobbigt när de blir så här..
Hej är hos mamma, sover hör inatt. Idag har ja varit på prao och blivit ner sprutad med vatten. Sen följde jag me julia till maxi och de va nå smakprovs saker överallt;) aja ids inte skriva elr bara en sak..
Vad är de som händer..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar