torsdag 22 mars 2012
onsdag 21 mars 2012
Skolan suger!
Gud så tråkigt sitter på hkk och håller på att ruttna bort, funderar på att gå hem efter de här. Orkar inte va kvar.
Sen ikv kanske jag ska va med es:D
Aja ska kolla va man ska gör nu annars får jag typ frånvaro..
Sen ikv kanske jag ska va med es:D
Aja ska kolla va man ska gör nu annars får jag typ frånvaro..
tisdag 20 mars 2012
..
du högg mig i ryggen, vad
va det som hände?
jag menar du och jag vi
skulle jämt va bästa vänner.
du har förändrats så mycket
va det som hände?
jag menar du och jag vi
skulle jämt va bästa vänner.
du har förändrats så mycket
jag vet knappt vem du är,
vart tog den personen vägen
som alltid fanns där
jag tror du vet vem du är,
behöver inte säga namnet.
men du förlora mig tillit när
du släppte min hand
jag tror du vet vem du är,
behöver inte säga namnet.
men du förlora mig tillit när
du släppte min hand
Mot stan:]
Nu sitter jag och goggo och väntar på bussen till stan, blir väll bara att gå omkring och loda där men de är då roligare än den här hålan..
skola -.-
ja ändå kul att vara på nå no skit, sen har vi typ idrott eller nå har ingen aning.
igår satt jag och prata med världens sötaste person typ till klockna 1, å vart typ ledsen av att läsa de du skrev men de blir bättre!
men iaf så suger skolan..
har ingen aning om vad som händer efter skolan antar att jag bara ska fara hem.
btw måste till stan nån dan i veckan och köpa en tröja:)
men nu är typ rasten snart slut så ska kolla fb sen plugga nu -.-
haha gammal bild!
måndag 19 mars 2012
hoppas du inte också försvinner..
hej, idag har jag varit i skolan och de har sög, efterskolan så for jag och goggo hem till mig och vi gjorde typ inte så mycket heller, sen efter middan så for vi till gården och då pratade jag med världens finaste tove! och då satt jag vid datan på gården å va inne på fb typ. sen for vi hem till alle och ida klippte han lite;)
sen nu är de mycket som händer men jag hoppas att de blir bättre som de är nu orkar inte me nå mer..
sen nu är de mycket som händer men jag hoppas att de blir bättre som de är nu orkar inte me nå mer..
söndag 18 mars 2012
Hej,
Hej i helgen så va de nån konfa träff men jag orkade inte fara eftersom allt ligger på loven, sen då va jag med Madelene på stan på dagen och träffa anders och en massa andra roligt folk, sen tog vi bussen hem och va hemma hos henne och sen kom georgo och vidar emma och tobbe dit sen va vi med dom hela kvällen också sen sov jag och georgo där, sen i går så va jag hemma ett tag sen for jag och jozze till stan typ halv 5 sen träffade vi anders ä så satt han där med oss ett tag sen på kvällen så träffade jag emil på vasa och då stod jag där och pratade d n sen så kom leo också och så frågade han om vi skulle me till grubbe och då följde jag och jozze me dit och där va de ganska pinsamt från början men sen vart de kul sen så va emil ganska pinsam haha men jah ids inte skriva nå mer om de men sen så tog vi bussen hem och då åkte jag med johanna och då satt jag och prata med hon. Efter de gick jag till ida men dirr jah kom va vi tvungen att fara så då gick jag och madde först förbi min pappa och gick på toa sen gick vi till madde och pt ost och drack nått som smaka blåbär sen sov vi :) och nu vaknade madde hihi
torsdag 15 mars 2012
P så jobbigt när de blir så här..
Hej är hos mamma, sover hör inatt. Idag har ja varit på prao och blivit ner sprutad med vatten. Sen följde jag me julia till maxi och de va nå smakprovs saker överallt;) aja ids inte skriva elr bara en sak..
Vad är de som händer..
Vad är de som händer..
lördag 10 mars 2012
vet inte vilket håll jag ska gå
allt känns så himla jobbigt nu, jag jag saknar dig bax jätte mycket.. jag har inte velat visa de när jag har varit i fjällen för att då skulle de har förstört om jag satt där å va ledsen, med jag har gått med gråten i bröstet hela tiden, bara jag tänker på dig så får jag tårar i ögonen. jag kan inte ens förstå att du är borta de känns som att du kommer stå där n´är jág kommer hem. jag vet att du har de bättre där du är nu men jag saknar dig och de kommer jag alltid att göra, hoppas vi ses snart<3
lovet ;D
hej på lovet så har jag varit med julia i borga fjäll å det har varit kul :) sen har jag träffat elin och oskar där sen så trä´ffa jag ludde me, och jag och julia har åkt slalom och en massa shit, sen nu dumpade hon min på fb också för johan den jäveln (de kommer hon ångra) aja skriver klart imr herrå
måndag 5 mars 2012
Va inte rädd, änglarna kommer att ta hand om dig<3
Hej idag så han jag varit med madde och vi va på hallen och kolla vilka som va på luftlandet, sen så gick jag dit ner och kolla då kom killen som jobbar där och frågar om de är jag som är emelie å jah ba ja sen så fick jag en kram av han och så sa han typ att jah var hans favorit av alla som va där å en massa sen så kom han och gav mig en sockervadd:D sen gick vi hem till madde och väntade på att klockan skulle bli 6 för då skulle jag fara och slinga håret sen så kom tove och kollade på när jah gjorde de sen gick vi till min mamma och då packade jag lite tills imr sen for vi till gården. Efter de gick jag och julia hem till mig för att jag skulle gå ut med bax och då följde vi hon till lokanel och kolla sen gick vi hem och bara gosa ååå så jag kommer sakna dig bax tänk att jag Aldrig kommer att de dig igen kan inte ens förstå... :'( <3
fredag 2 mars 2012
Hej ikväll har vi typ bara varit på gården, sen så har jag träffat emelie:D och malin å massa annat roligt folk. Sen har jag och ida lekt monster hah, och nu är jag hos julia, som är så social att hon ligger och sover... Sen har vi pratat med moise på skype :)aja ids inte skriva mer men fett skönt med lov iaf!
torsdag 1 mars 2012
sover hos mormor ¨morfar inatt:D
hej, idag har jag typ varit 4ever alone i skolan sen halv4 så blev jag hämtad av julias pappa sen så får vi och köppte en jacka, sen så har min lilla plutt färgat håret å de vart as snyggt! sen så fick jag damp på mamma för att jag inte fick sova i lägenheten.. så då blev jag sur på pappa med så de sluta nu att jag sover hos mormor ;D a men du skaa gå nu hejdå
hitta nå snygga bilder på mig och skrollan
torsdag,
hej, sitter i grupprummet och väntar på att julia ska ringa.. och varken ida eller julia är i skolan -.-
sen efter skolan så ska jag och julia kanske vara å köpa en liten sak;) bild kanske kommer sen ;) aja ska gå och hämta min matte bok nu
sen efter skolan så ska jag och julia kanske vara å köpa en liten sak;) bild kanske kommer sen ;) aja ska gå och hämta min matte bok nu
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

















