måndag 5 mars 2012

Va inte rädd, änglarna kommer att ta hand om dig<3

Hej idag så han jag varit med madde och vi va på hallen och kolla vilka som va på luftlandet, sen så gick jag dit ner och kolla då kom killen som jobbar där och frågar om de är jag som är emelie å jah ba ja sen så fick jag en kram av han och så sa han typ att jah var hans favorit av alla som va där å en massa sen så kom han och gav mig en sockervadd:D sen gick vi hem till madde och väntade på att klockan skulle bli 6 för då skulle jag fara och slinga håret sen så kom tove och kollade på när jah gjorde de sen gick vi till min mamma och då packade jag lite tills imr sen for vi till gården. Efter de gick jag och julia hem till mig för att jag skulle gå ut med bax och då följde vi hon till lokanel och kolla sen gick vi hem och bara gosa ååå så jag kommer sakna dig bax tänk att jag Aldrig kommer att de dig igen kan inte ens förstå... :'( <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar