,
onsdag 21 mars 2012
Skolan suger!
Gud så tråkigt sitter på hkk och håller på att ruttna bort, funderar på att gå hem efter de här. Orkar inte va kvar.
Sen ikv kanske jag ska va med es:D
Aja ska kolla va man ska gör nu annars får jag typ frånvaro..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar