ja ändå kul att vara på nå no skit, sen har vi typ idrott eller nå har ingen aning.
igår satt jag och prata med världens sötaste person typ till klockna 1, å vart typ ledsen av att läsa de du skrev men de blir bättre!
men iaf så suger skolan..
har ingen aning om vad som händer efter skolan antar att jag bara ska fara hem.
btw måste till stan nån dan i veckan och köpa en tröja:)
men nu är typ rasten snart slut så ska kolla fb sen plugga nu -.-
haha gammal bild!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar