Hejsan ligger i sängen å smsar och kan inte sova. Haha men idag så har jag varit i skolan sen efter skolan så va jag med julia och hon åt hos oss sen sa hon att vi skulle sticka men när hon har stickat ett varv typ så ger hon upp sen for vi till gården och körde lite gh med tove och jozze :) aja ids inte skriva ska försöka sova:)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar