onsdag 7 december 2011

Tudeluu

Idag så har jag varit i skolan och vi hade hkk och gjorde pepparkakor och drack glögg som smaka saft:) sen efter skolan så skulle jag Julia och georgo till stan men just när typ bussen kommer så måste georgo fara-.- så jag och Julia åkte själv:) då köpte jah Julias julklapp:) jag får hoppas att hon gillar den, och sen så åt jag på frasses med Elina och Kim haha de va ganska kul :) sen for jag hem och nu sitter jah och väntar på att Jenny ska komma upp.. Aja hejdå

tisdag 6 december 2011

Nattuggla

Hej, nu ligger jag och pratar me Jenny om allt och inget typ haha och hon vaxade mina ben och de gjorde förjälva ont ibland:] men idag har jag fixat lite småsaker sen har jag varit me Jessica på gården och vi for och åkte lite epa och hälsade på lilla sjuka Ida som är förkyld ;* men du så ska jag va lite social me Jenny den så ska jag sova hejdå,

(bilder från i helgen)

onsdag 30 november 2011

Helluu

Nu sitter jag och mamma och ser på bonde söker fru, och sen så ska vi se på film. Och i dag på hemkundkapen så bakade vi lussebullar. Här är en bild på dom och dom små fula är Philips dom andra är mina haha;)

tisdag 29 november 2011

onsdag 16 november 2011

Hellu

Ikv har jah typ bara varit hemma och tråkat typ och suttit vid datan och kollat på gamla bilder haha fyfan så jag såg ut nästan lite pinsamt.. Men men nu ska jah typ lägga mig och sova för jah är hur trött som helst.


Saknar..

Haha

Aa kul att typ när man typ är 2 meter från bussen så far dej.. Ovanligt.

hej.

(bild från ihelgen)
hej, nu nu har vi so och de suger kan ja ju lova, och efter dem är de utväklingssamtal.. inte heller så kul.. men sen så ska jag hem och säta mig vid datan antar jag :P men nu så ska jag kolla min fb sen så ska jag jobba lite me hus sverige styns.. aja hejdå

tisdag 15 november 2011

Hej.

Hej nu har jag typ inte bloggar på typ hundra år men ska typ försöka börja igen, men helgen va kung. På fredan så ja jah och Moa hundvakt till skrållan och då fick vi sova hos mormor och på kvällen så kom Wille alle och Pontus och va me oss, sen i lördags så va jah och Julia barnvakt i sävar till Filip och vi hade sjukt skoj vi gjorde egen pizza och sen va vi me Filip och körde vi kurragömma och klockan 8 så gick han och la sig så då hade vi hela huset för oss själva då spelade vi wii ( dans spel och zumba) så vi höll på dö och sen så såg vi film mm, å i söndags minns ja inte va ja gjorde men idag så har jag varit i skolan och sen va jag me Moa Ida och Madde och alla typ på gården. Men jag hoppas att helgen kommer bli kung!

Aja ska sova nu godnatt<3:*

onsdag 2 november 2011

Hehehe

Hej nu sitter jag hos Julia och vi typ sitter vid datan, och jag har följt me Julia och Moa när dom tog hål i haveln och Julia är ju lite känslig så hon tyckte att de gjorde ont haha. Och idag fick man lov:D

söndag 23 oktober 2011

sitter och väntar på min lilla ida som skulle ha kommit för en timme sen typ de är tur att hon är snabb <3

onsdag 19 oktober 2011

tisdag 18 oktober 2011

måndag 17 oktober 2011

Hej, ikv har jah varit me Ida Jessica Micke och Kevin typ elr de va nåra fler ett tag me men vi va bara på hallen och tråkade :] och sen taggar ja syslöjd imr me min älsklings Jessica :] aja ska sova nu godnatt gottfolk

Zzz

Aa då har man haft fitt musik prov ..

söndag 16 oktober 2011

Hej ikv har jag gjort hem gjord pizza till middag och sen for jag till gården och va me Ida och Jessica och lite senare kom julia och vi gjorde inte nått speciellt. Och imr jag vi musik prov som ja har glömt att plugga på, så de kommer nog inte att gå så bra men aja ska sova nu. Godnatt <33

Älskar dej Jessica <3;*

:]

Sitter och tjockar lite me ida:]<3

:/

Då har man varit i kyrkan..

Men man fick fika :)

Fan

Kul att vakna klockan 10 av att julia va " Emelie vi ska va på konfirmations bajs idag" ... Inte så taggad kan jag lova.:/

lördag 15 oktober 2011

Julia

Aa nu har jag och Julia precis gjort ansiktsmasker klockan typ 4 på natten ;P

Hej

Hej sitter me Julia, Jessica, Micke och Micke hemma hos Micke. Sen ska jag sova hos julia:)<3 hejdå

(Y)

Sitter och lyssnar på musik me min finaste ida och vi ska snart fara till gården tror ja;)<3