onsdag 11 januari 2012
Satan vad kallt det är
Hej, idag har vi börjat på den nya skolan den är fett najs fast det känns ganska konstigt att gå där men man vänjer väll med tiden, sen efter skolan så for jag och ida till stan men vi fick vänta i hundra år på bussen så vi höll på att frysa ihjäl sen då stod det en ganska snygg kille utanför busskuren sen gick jag och ida och satte oss ganska långt bak haha då sätter han sig bredvid oss och då höll jag på att skratta ihjälmig för det var ganska pinsamt kan jag lova men iaf köpte jag två tröjor på bikbok sen for vi hem och åt sen så har ha varit me ida alle och dennis och sett film/sovit sen när ida for hem så drack vi oboy och jah skrattade lite åt alle aja ska sova mu natti natti:)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar