söndag 18 mars 2012
Hej,
Hej i helgen så va de nån konfa träff men jag orkade inte fara eftersom allt ligger på loven, sen då va jag med Madelene på stan på dagen och träffa anders och en massa andra roligt folk, sen tog vi bussen hem och va hemma hos henne och sen kom georgo och vidar emma och tobbe dit sen va vi med dom hela kvällen också sen sov jag och georgo där, sen i går så va jag hemma ett tag sen for jag och jozze till stan typ halv 5 sen träffade vi anders ä så satt han där med oss ett tag sen på kvällen så träffade jag emil på vasa och då stod jag där och pratade d n sen så kom leo också och så frågade han om vi skulle me till grubbe och då följde jag och jozze me dit och där va de ganska pinsamt från början men sen vart de kul sen så va emil ganska pinsam haha men jah ids inte skriva nå mer om de men sen så tog vi bussen hem och då åkte jag med johanna och då satt jag och prata med hon. Efter de gick jag till ida men dirr jah kom va vi tvungen att fara så då gick jag och madde först förbi min pappa och gick på toa sen gick vi till madde och pt ost och drack nått som smaka blåbär sen sov vi :) och nu vaknade madde hihi
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar