söndag 26 februari 2012

helgen!

hej i fredas så satt jag typ hemma halva kvällen och smsade och skrev me nån random på fb sen så kom georgo och sa att jag skulle följa med han till bränte och då gjorde jag de, sen i går så fyllde min syrra år så då va jag och gratta hon sen for jag upp till stan till julia och vi va typ bara på stan och lodade hela kvällen sen satt vi på donken och då satt vi vid typ 5 killar som börja härma min oss och glo som satan sen efter ett tag så började dom kasta papper på oss sen kanstade vi tbx och då fick vi värsta kriget trodde jag skulle garva ihjäl mig ! sen träffade vi elin, och nåra sen gick vi hem till julia och då efter ett tag så ringde alex broberg och sa att jag skulle komma till vasa så då tvingade jag me julia ut och då va vi med dom på max ett tag sen gik vi hem sov, och idag så skulle vi först träffa nån emil men de vart typ inget av sen så smsade leo att vi skulle träffa han så då gick vi till donken och träffade han och emil och de va hur pinsamt som helst!! hahaa för vi hade inget att säga stod ty bara och försökte att inte skratta sen följde vi efter dom som små lodisar och aa, sen gick vi hem till julia och dog å baka kladd kaka sen 21.35 så va jag tvungen att ta bussen och när jag och julia kom till buss kuren så va de bara en massa mörka som skulle åka samma buss som jag typ haha aja men nu ids jag inte skriva nå mer ;) godnatt!
min älskling 


jag och pappa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar