torsdag 12 januari 2012
Satan så dryg du är.
Hej idag har jag varit i skolan och då sa alla att jag va så dålig så jag inte kommer Att få några betyg.. Men de kanske är så;) men efter skolan så skulle jag och ida gå hem till mig och då så när vi ska gå ut så får vi inte upp dörrsatan sen håller vi på att lämpa as länge sen kommer en kille i nian och då går vi iväg en bit nä då får han upp dörren dirr då fick jag lite damp och när han gick så gick vi dit igen och skulle ut men då fick vi inte upp den heller sen vrider jag åt andra hållet så vi hade ståt och skrikit och kämpat men de va egentligen bara att vrida åt andra hållet-.- sen så har jag varit på kallas hos Helena :) sen efter det då for jag till alle och va med han och ida sen så fick jag en laddare av jocke:D men ska sova nu godnatt:)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar