söndag 29 januari 2012

Söndag

Hej har inte orkat skriva något typ, men i fredas så va jag på stan med jessica georgo ida och julia och kollade runt sen så träffade jag emelie och jah fick typ panik först när jah inte såg vem de va hehe lite pinsamt:] och hon hade förgat håret och de vart jätte fin t sen igår så var jag med madde wiööe och georgo hemma hos madde sen så hade vi polisen hos oss me för de är nån jävel som är inne i våran lägenhet .
Å idag har jag bara varit hemma och suttit vid datan typ;) men nu så orkar jg inte skriva mer herrå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar