måndag 19 mars 2012

hoppas du inte också försvinner..

hej, idag har jag varit i skolan och de har sög, efterskolan så for jag och goggo hem till mig och vi gjorde typ inte så mycket heller, sen efter middan så for vi till gården och då pratade jag med världens finaste tove! och då satt jag vid datan på gården å va inne på fb typ. sen for vi hem till alle och ida klippte han lite;)


sen nu är de mycket som händer men jag hoppas att de blir bättre som de är nu orkar inte me nå mer..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar