torsdag 1 mars 2012

sover hos mormor ¨morfar inatt:D

hej, idag har jag typ varit 4ever alone i skolan sen halv4 så blev jag hämtad av julias pappa sen så får vi och köppte en jacka, sen så har min lilla plutt färgat håret å de vart as snyggt! sen så fick jag damp på mamma för att jag inte fick sova i lägenheten.. så då blev jag sur på pappa med så de sluta nu att jag sover hos mormor ;D a men du skaa gå nu hejdå
hitta nå snygga bilder på mig och skrollan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar