onsdag 15 februari 2012

hej


hej idag har jag varit i skolan å vi hade vi engelska prov å de kändes som det gick rätt bra, sen så va jag med julia efter skolan och vi gjorde choklad bolls smet hehehe, sen va vi med råttan och va på gården ett litet tag. sen hade jag tagit hem so,n för att plugga tills imr för å har vi prov, TROR NI INTE att de är i julias väska i STAN FML !! nu kommer de gå åt h- vete imr men ska sussa nu natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar