onsdag 29 februari 2012

kan inte sova..

ligger och chattar med mina 3 små vänner på fb, och håller på att svettas ihjäl kan jag lova! a men du ska fortsätta att va lite social nu herrråå

:)

Ja nu sitter jag och väntar på julia som har cuttat sig när hon skulle raka benen, haha, sen så skulle hon blondera håret så nu ser hon ut som en anka hihihi haha hoho, aja ska ut nu bye bye:)):):):)):

måndag 27 februari 2012

-.-

älskar precis när man håller på att somna sen kommer min syrra in i mitt rum och börjar prata om råttor ...-.-

söndag 26 februari 2012

helgen!

hej i fredas så satt jag typ hemma halva kvällen och smsade och skrev me nån random på fb sen så kom georgo och sa att jag skulle följa med han till bränte och då gjorde jag de, sen i går så fyllde min syrra år så då va jag och gratta hon sen for jag upp till stan till julia och vi va typ bara på stan och lodade hela kvällen sen satt vi på donken och då satt vi vid typ 5 killar som börja härma min oss och glo som satan sen efter ett tag så började dom kasta papper på oss sen kanstade vi tbx och då fick vi värsta kriget trodde jag skulle garva ihjäl mig ! sen träffade vi elin, och nåra sen gick vi hem till julia och då efter ett tag så ringde alex broberg och sa att jag skulle komma till vasa så då tvingade jag me julia ut och då va vi med dom på max ett tag sen gik vi hem sov, och idag så skulle vi först träffa nån emil men de vart typ inget av sen så smsade leo att vi skulle träffa han så då gick vi till donken och träffade han och emil och de va hur pinsamt som helst!! hahaa för vi hade inget att säga stod ty bara och försökte att inte skratta sen följde vi efter dom som små lodisar och aa, sen gick vi hem till julia och dog å baka kladd kaka sen 21.35 så va jag tvungen att ta bussen och när jag och julia kom till buss kuren så va de bara en massa mörka som skulle åka samma buss som jag typ haha aja men nu ids jag inte skriva nå mer ;) godnatt!
min älskling 


jag och pappa

lördag 18 februari 2012

haha lite flum

haha inatt så låg jag och skrev en nån snubbe på msn, sen så somnade jag vid datan, och då känner jag att de är nått och krafsar på min rygg, hhaha då är min råtta under mitt täcke, har ingen aning om hur han kan a kommit ut från buren och upp i sängen haha eller så drömde jag de fast de tror jag inte, och nu ska jag vänta på att klockan ska bli mer så jag kan börja fixa mig å gå till mamma och massa, sen ikv ska vi till pontus som fyller år

fredag 17 februari 2012

haha nån stans hamnar man alltid ;)

hej, idag har jag varit i skolan sen så for jag och julia till stan för att fixa prao sen när vi ska gå dit med lappen dom ska skriva under så står oliver å hans kompis där något pinsamt kan jag ju lova! sen så gick vi ba och loda sen träffade vi anders som vi gick och åt med sen for vi hem sen bad vi min morfar skjutsa upp oss till stan igen och då när vi va på max så träffar vi pontus sebbe å nån random ;) sen följer vi med dom på megazone och vart vi nu gick och vi hämtade alex från discot och sen så for jag julia alex albin random snubben pontus och sebbe hem till sebbe och då va vi typ där hela kvällen;P haha de va ändå ganska kul ;D aja nu ska jag bara sitta och nörda fb i 100 år innan jag ska sussa ;* herrå<3

torsdag 16 februari 2012

alla har problem

hej, idag har jag varit i skolan och vi hade so prov å de vet jag inte hur det gick, men sen efter skolan så åkte jag julia och ida upp till stan med julias pappa och farmor,sen gick vi och kolla prao platser och jag köpte nya byxor ;) sen så gick vi till coop och köpte '' sallad '' utan sallad/grönsaker heheh sen gick vi hem till julias mamma och åt den, sen for vi hemte holmsund och va hos julias pappa och då åt vi vindruvor och då skulle vi se vem som fick in flest i munnen och julia fick in 19 och när jag hae stoppat in 23 så fastnar en druva i halsen ;O jag trodde jag skulle dö haha och då dräglade jag i hennes säng ;Pahahha aja ids inte skriva mer men älskar dig julia de hoppas jag att du vet <<333333
( ahah minnen)

onsdag 15 februari 2012

hej


hej idag har jag varit i skolan å vi hade vi engelska prov å de kändes som det gick rätt bra, sen så va jag med julia efter skolan och vi gjorde choklad bolls smet hehehe, sen va vi med råttan och va på gården ett litet tag. sen hade jag tagit hem so,n för att plugga tills imr för å har vi prov, TROR NI INTE att de är i julias väska i STAN FML !! nu kommer de gå åt h- vete imr men ska sussa nu natti natti

cha cha bloggen

hejsan svejsan nu sitter jag här med min lilla tant julia;D å vi är inte som alla andra;D vi ska snart gå ner och äta mat;D hejdååååååå ;D;D

onsdag 1 februari 2012

Onsdag

Hej har inte idas skriva något för de har inte hänt kul så ja men nu sitter jag inne i grupprummet på son och dör typ sjukt tråkigt... Men bu värkar det som att vi slutar:) men sen så ska jag hem och hälsa lite på "benny" haha aja herrå:))