torsdag 1 mars 2012

torsdag,

hej, sitter i grupprummet och väntar på att julia ska ringa.. och varken ida eller julia är i skolan -.-
sen efter skolan så ska jag och julia kanske vara å köpa en liten sak;) bild kanske kommer sen ;) aja ska gå och hämta min matte bok nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar