,
torsdag 1 mars 2012
torsdag,
hej, sitter i grupprummet och väntar på att julia ska ringa.. och varken ida eller julia är i skolan -.-
sen efter skolan så ska jag och julia kanske vara å köpa en liten sak;) bild kanske kommer sen ;) aja ska gå och hämta min matte bok nu
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar