torsdag 16 februari 2012

alla har problem

hej, idag har jag varit i skolan och vi hade so prov å de vet jag inte hur det gick, men sen efter skolan så åkte jag julia och ida upp till stan med julias pappa och farmor,sen gick vi och kolla prao platser och jag köpte nya byxor ;) sen så gick vi till coop och köpte '' sallad '' utan sallad/grönsaker heheh sen gick vi hem till julias mamma och åt den, sen for vi hemte holmsund och va hos julias pappa och då åt vi vindruvor och då skulle vi se vem som fick in flest i munnen och julia fick in 19 och när jag hae stoppat in 23 så fastnar en druva i halsen ;O jag trodde jag skulle dö haha och då dräglade jag i hennes säng ;Pahahha aja ids inte skriva mer men älskar dig julia de hoppas jag att du vet <<333333
( ahah minnen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar