fredag 2 mars 2012

Hej ikväll har vi typ bara varit på gården, sen så har jag träffat emelie:D och malin å massa annat roligt folk. Sen har jag och ida lekt monster hah, och nu är jag hos julia, som är så social att hon ligger och sover... Sen har vi pratat med moise på skype :)aja ids inte skriva mer men fett skönt med lov iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar