onsdag 30 november 2011

Helluu

Nu sitter jag och mamma och ser på bonde söker fru, och sen så ska vi se på film. Och i dag på hemkundkapen så bakade vi lussebullar. Här är en bild på dom och dom små fula är Philips dom andra är mina haha;)

tisdag 29 november 2011

onsdag 16 november 2011

Hellu

Ikv har jah typ bara varit hemma och tråkat typ och suttit vid datan och kollat på gamla bilder haha fyfan så jag såg ut nästan lite pinsamt.. Men men nu ska jah typ lägga mig och sova för jah är hur trött som helst.


Saknar..

Haha

Aa kul att typ när man typ är 2 meter från bussen så far dej.. Ovanligt.

hej.

(bild från ihelgen)
hej, nu nu har vi so och de suger kan ja ju lova, och efter dem är de utväklingssamtal.. inte heller så kul.. men sen så ska jag hem och säta mig vid datan antar jag :P men nu så ska jag kolla min fb sen så ska jag jobba lite me hus sverige styns.. aja hejdå

tisdag 15 november 2011

Hej.

Hej nu har jag typ inte bloggar på typ hundra år men ska typ försöka börja igen, men helgen va kung. På fredan så ja jah och Moa hundvakt till skrållan och då fick vi sova hos mormor och på kvällen så kom Wille alle och Pontus och va me oss, sen i lördags så va jah och Julia barnvakt i sävar till Filip och vi hade sjukt skoj vi gjorde egen pizza och sen va vi me Filip och körde vi kurragömma och klockan 8 så gick han och la sig så då hade vi hela huset för oss själva då spelade vi wii ( dans spel och zumba) så vi höll på dö och sen så såg vi film mm, å i söndags minns ja inte va ja gjorde men idag så har jag varit i skolan och sen va jag me Moa Ida och Madde och alla typ på gården. Men jag hoppas att helgen kommer bli kung!

Aja ska sova nu godnatt<3:*

onsdag 2 november 2011

Hehehe

Hej nu sitter jag hos Julia och vi typ sitter vid datan, och jag har följt me Julia och Moa när dom tog hål i haveln och Julia är ju lite känslig så hon tyckte att de gjorde ont haha. Och idag fick man lov:D