fredag 17 februari 2012

haha nån stans hamnar man alltid ;)

hej, idag har jag varit i skolan sen så for jag och julia till stan för att fixa prao sen när vi ska gå dit med lappen dom ska skriva under så står oliver å hans kompis där något pinsamt kan jag ju lova! sen så gick vi ba och loda sen träffade vi anders som vi gick och åt med sen for vi hem sen bad vi min morfar skjutsa upp oss till stan igen och då när vi va på max så träffar vi pontus sebbe å nån random ;) sen följer vi med dom på megazone och vart vi nu gick och vi hämtade alex från discot och sen så for jag julia alex albin random snubben pontus och sebbe hem till sebbe och då va vi typ där hela kvällen;P haha de va ändå ganska kul ;D aja nu ska jag bara sitta och nörda fb i 100 år innan jag ska sussa ;* herrå<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar