lördag 10 mars 2012

vet inte vilket håll jag ska gå

allt känns så  himla jobbigt nu, jag jag saknar dig bax jätte mycket.. jag har inte velat visa de när jag har varit i fjällen för att då skulle de har förstört om jag satt där å va ledsen, med jag har gått med gråten i bröstet hela tiden, bara jag tänker på dig så får jag tårar i ögonen. jag kan inte ens förstå att du är borta de känns som att du kommer stå där n´är jág kommer hem. jag vet att du har de bättre där du är nu men jag saknar dig och de kommer jag alltid att göra, hoppas vi ses snart<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar