allt känns så himla jobbigt nu, jag jag saknar dig bax jätte mycket.. jag har inte velat visa de när jag har varit i fjällen för att då skulle de har förstört om jag satt där å va ledsen, med jag har gått med gråten i bröstet hela tiden, bara jag tänker på dig så får jag tårar i ögonen. jag kan inte ens förstå att du är borta de känns som att du kommer stå där n´är jág kommer hem. jag vet att du har de bättre där du är nu men jag saknar dig och de kommer jag alltid att göra, hoppas vi ses snart<3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar