måndag 16 januari 2012

råka glömma ;)

hej, filmen jag och mormor å morfar såg på bion va kass! men de som va bra var att jag fick ett par nya byxor och 4 tröjor ;) sen lite småsaker, annars så sög helgen kuk. men igår så minns jag typ inte vad jag gjorde men jag   va typ på ug och spela gh sen städade jag i köket. (jenny ar flyttat ut nu :D) å idag har jag varit i skolan sen har vi tagit kort till skåp nyckeln, sen så for vi till stan och där satte vi dit några snattare sen tog vi bussen till holmsund och så va jag med ida alle och georgo :) å nu ska jag snart gå och sova ;) hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar