tisdag 10 januari 2012

segt

Haha kul dag, vakna halv 4 och det är skola imorgon så jag vet inte om jag kommer kunna ta mig upp.. sen har jag städat lite och nu väntar jag på att ida ska ringa för vi kanske ska fara till bränte och göra något men de känns som om vi inte kommer hinna för jag kommer inte få vara ute länge för att jag ska orka upp imorgon aja kanske skriver sen håller typ på att somna nu iaf ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar