tisdag 20 mars 2012

..

du högg mig i ryggen, vad 
va det som hände?
jag menar du och jag vi
skulle jämt va bästa vänner.
du har förändrats så mycket
jag vet knappt vem du är,
vart tog den personen vägen 
som alltid fanns där
jag tror du vet vem du är,
behöver inte säga namnet.
men du förlora mig tillit när
du släppte min hand 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar