onsdag 7 december 2011
Tudeluu
Idag så har jag varit i skolan och vi hade hkk och gjorde pepparkakor och drack glögg som smaka saft:) sen efter skolan så skulle jag Julia och georgo till stan men just när typ bussen kommer så måste georgo fara-.- så jag och Julia åkte själv:) då köpte jah Julias julklapp:) jag får hoppas att hon gillar den, och sen så åt jag på frasses med Elina och Kim haha de va ganska kul :) sen for jag hem och nu sitter jah och väntar på att Jenny ska komma upp.. Aja hejdå
tisdag 6 december 2011
Nattuggla
Hej, nu ligger jag och pratar me Jenny om allt och inget typ haha och hon vaxade mina ben och de gjorde förjälva ont ibland:] men idag har jag fixat lite småsaker sen har jag varit me Jessica på gården och vi for och åkte lite epa och hälsade på lilla sjuka Ida som är förkyld ;* men du så ska jag va lite social me Jenny den så ska jag sova hejdå,
(bilder från i helgen)
(bilder från i helgen)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





