hej på lovet så har jag varit med julia i borga fjäll å det har varit kul :) sen har jag träffat elin och oskar där sen så trä´ffa jag ludde me, och jag och julia har åkt slalom och en massa shit, sen nu dumpade hon min på fb också för johan den jäveln (de kommer hon ångra) aja skriver klart imr herrå
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar