onsdag 21 mars 2012

Skolan suger!

Gud så tråkigt sitter på hkk och håller på att ruttna bort, funderar på att gå hem efter de här. Orkar inte va kvar.
Sen ikv kanske jag ska va med es:D
Aja ska kolla va man ska gör nu annars får jag typ frånvaro..

tisdag 20 mars 2012

..

du högg mig i ryggen, vad 
va det som hände?
jag menar du och jag vi
skulle jämt va bästa vänner.
du har förändrats så mycket
jag vet knappt vem du är,
vart tog den personen vägen 
som alltid fanns där
jag tror du vet vem du är,
behöver inte säga namnet.
men du förlora mig tillit när
du släppte min hand 

Mot stan:]

Nu sitter jag och goggo och väntar på bussen till stan, blir väll bara att gå omkring och loda där men de är då roligare än den här hålan..

skola -.-

ja ändå kul att vara på nå no skit, sen har vi typ idrott eller nå har ingen aning.

igår satt jag och prata med världens sötaste person typ till klockna 1, å vart typ ledsen av att läsa de du skrev men de blir bättre!

men iaf så suger skolan..
har ingen aning om vad som händer efter skolan antar att jag bara ska fara hem.
btw måste till stan nån dan i veckan och köpa en tröja:)
men nu är typ rasten snart slut så ska kolla fb sen plugga nu -.-
haha gammal bild!

måndag 19 mars 2012

hoppas du inte också försvinner..

hej, idag har jag varit i skolan och de har sög, efterskolan så for jag och goggo hem till mig och vi gjorde typ inte så mycket heller, sen efter middan så for vi till gården och då pratade jag med världens finaste tove! och då satt jag vid datan på gården å va inne på fb typ. sen for vi hem till alle och ida klippte han lite;)


sen nu är de mycket som händer men jag hoppas att de blir bättre som de är nu orkar inte me nå mer..



-.-

Asså vad sitter du och säger..