söndag 8 januari 2012

ops

haha, har '' glömt bort att blogga men nu ska jag KANSKE bli lite bättre på det men iaf, idag så har jag varit på hp och ätit med moa ida julia jessica georgo alle och dennis sen så for vi hem till alle och typ inte gjorde nånting sen for vi ut till lokalen vid julia sen va vi där typ resten av kvällen och det va inte så kul, sen typ for bara julia och ida hem och dennis frågade om jag skulle åka med han hem men jag sa att jag skulle gå :P men sen for jag hem och satte mig med min lilla råtta utan namn men han är jätte söt iaf, hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar