onsdag 7 december 2011

Tudeluu

Idag så har jag varit i skolan och vi hade hkk och gjorde pepparkakor och drack glögg som smaka saft:) sen efter skolan så skulle jag Julia och georgo till stan men just när typ bussen kommer så måste georgo fara-.- så jag och Julia åkte själv:) då köpte jah Julias julklapp:) jag får hoppas att hon gillar den, och sen så åt jag på frasses med Elina och Kim haha de va ganska kul :) sen for jag hem och nu sitter jah och väntar på att Jenny ska komma upp.. Aja hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar