,
onsdag 30 november 2011
Helluu
Nu sitter jag och mamma och ser på bonde söker fru, och sen så ska vi se på film. Och i dag på hemkundkapen så bakade vi lussebullar. Här är en bild på dom och dom små fula är Philips dom andra är mina haha;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar