onsdag 30 november 2011

Helluu

Nu sitter jag och mamma och ser på bonde söker fru, och sen så ska vi se på film. Och i dag på hemkundkapen så bakade vi lussebullar. Här är en bild på dom och dom små fula är Philips dom andra är mina haha;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar