tisdag 15 november 2011

Hej.

Hej nu har jag typ inte bloggar på typ hundra år men ska typ försöka börja igen, men helgen va kung. På fredan så ja jah och Moa hundvakt till skrållan och då fick vi sova hos mormor och på kvällen så kom Wille alle och Pontus och va me oss, sen i lördags så va jah och Julia barnvakt i sävar till Filip och vi hade sjukt skoj vi gjorde egen pizza och sen va vi me Filip och körde vi kurragömma och klockan 8 så gick han och la sig så då hade vi hela huset för oss själva då spelade vi wii ( dans spel och zumba) så vi höll på dö och sen så såg vi film mm, å i söndags minns ja inte va ja gjorde men idag så har jag varit i skolan och sen va jag me Moa Ida och Madde och alla typ på gården. Men jag hoppas att helgen kommer bli kung!

Aja ska sova nu godnatt<3:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar